Tröjor och färgat hår^^

Köpte en asmysig tröja i onsdas som är fodrad oc ur mysig^^ ska slänga upp en bild på den senare.
Beställde idag en asmysig fodrad Ed Hardy hoodie också så:D Har verkligen fastnat för fodrade tröjor nu eftersom jag har så lätt för att frysa.
Färgade även håret idag i en cacao brun nyans^^ riktigt snyggt faktiskt:D

Sen så åker jag iväg till östersund på onsdag och blir borta tills på fredag^^ Ska på kallblodets dag med en del från skolan, ska även passa på att damma av kameran och fota en hel del^^
Ska mest troligt iväg till storsjöbadet också, så måste komma ihåg att packa badkläder.

Har även beställt ett regn täcke och ny grimma till lillen samt hästgodis^^ hade ju redan regntäcke till emilia så hon får klara sig med de iår^^

Sen så ska idet kanske kanske kanske flytta upp pilen hit så de blir hon å ja igen:D hoppas på de eftersom både hon å ja vill att hon ska ha hästen här så:D

får väl se hur de blir, men nu ska jag sova så jag orkar iväg på praktiken imorn^^ bye,

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag såg dig på Dannero i måndags när du åkte i bilen med Annelie,jag vinkade mig jag tror inte du märket mig;)

2008-10-08 @ 14:07:39
URL: http://maddanpaddan.blogg.se/
Postat av: Jenny

hehe okej :P beror väl en del på hur mycket man har att röra sig med. Jag menar en macka för 45kr är för mig svindyrt, medan för paris hilton är det billigt med en macka för 300 kr.

2008-10-09 @ 12:12:57
URL: http://smaltugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0