Bloggutmaning:)


Blev utmanad av Jenny:)
Namn? Linn
Längd? 162cm
Bor:?´Västernorrland
Hårfärg? Brun/röd/svart
Ögonfärg? Grå/grön/blåa, skiftar lite beroende på humör
Pojk/ Flickvän? Ja<3
Jag är född? 1990
Studerar/jobbar, vad? Naturbruk inriktning Hovslageri
Favorit kroppsdel? ehm jaa....´vaderna^^
Favorit film? Rysare!
Favorit tv program? ingen aning faktisktXD
Hur ser en vanlig dag ut? Vardagar: Skola eller praktik, hem och rida sen slappa lr åka till älskling.
Helg: oftast med älskling aningen hemma hos honom lr här.
Har alltid med mig i väskan? Min kalender och alvedon!
Äter du tabletter i någon form? räknas alvedon?
Vad är det olagligaste du gjort? Not tellingXD
Har du några fobier? Spindlar!!!
Värsta känslan? STRESS!
Människa som gör dig enbart glad? Tror inte det finns nånn som enbart gör mig glad:)
Jag vill vara? Färdig med skolan
Bästa sport? Ridning
Hur ser folk dig? Bitchig, Besserwisser, bossig, kan säkert komma på mer XD
Vad vill du helst ha nu? ehm få min lön! Har hittat en tröja ja vill ha (A)
Favorit blogg? Läser inte så många bloggar
Vad har du för intressen? i princip allt som har med hästar å göra, vara me kompisar/älskling, shoppa, fota mfl.
Din största last? Min tendens att bli för lat och uttråkad i skolan
Imorgon kommer jag? Vara på praktik^^




SItter hemma nu efter att ha sovit hos älskling inatt, har min söta lilla laptop i knät^^
Fotade en del helsöta bilder på en av älsklings kattungar idag^^
Ska väl se på Hål i väggen senare^^
Tkr de verkasr lite små kul^^
Blir praktik imorn iaf å ska få låna skor me stålhätta av Annelie så nu ska ja ju äntligen få börja hjälpa till riktigt och lära mig^^


Aja ska sätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0