God morgon:)

Ingen praktik för mig idag eftersom jag ska iväg till sundbrolund kl 3 å hämta ut P-piller, så hinner inte ut på praktik och får alltså en ledig dag ist:)
Ganska skönt eftersom jag de senaste dagarna har sån jävulsk träningsvärk i låren så de e sanslöst o.o

Ska försöka komma tu och rida en sväng idag också:)  Nu när låren faktiskt orkar med deXD

Har fått en nostalgi kick de senaste dagarna efter att jag hittade en serie som heter thundercats när ja letade efter nånn bra film, och grejen är den att  jag alltid såg på den serien när ja va yngre så har dragit hem några avsnitt enbart för att de påminner mej om när ja va yngre^^

Nånn annan därute som brukade se Thundercats?^^

aja ska hitta på nå bättre å göra än å ligga i sängen med laptopen på magenXD
hörs senare.  bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0