Hejhej:)

Ligger i sängen just nu efter att ha tagit ett lång (typ 2 timmar) varmt bad  efter att jag kom  hem från praktiken.
Fick plocka av några skor idag å de gick riktigt bra så med andra ord har ja inte glömt hur man gör^^
Sen så har ja sovmorron imorn! Börjar inte förrän halv 1^^:D men måste försöka å komma ihåg att göra klart läxorna också antingen idag lr imorn.
Sen så har ja skissat upp min nästa tattuering nu och eftersom den inte kmr vara så stor så ska ja nog passa på att göra den när min lön kmr (i slutet av nästa vecka) eller i början veckan efter^^
Vad de ska vara för nåe får ni se när den är färdig^^ blir så mkt roligare då!
Men måste kolla upp numret te tattueringsstudion i övik å ringa och boka tid på en onsdag helst då jag mest troligt  inte behöver gå på Svenska B lektionerna då ja ska snabbläsa den kursen å då börjar jainte förrän halv 1 så då hinner ja ju tatuera mig innan:D
Ser verkligen fram emot de å tror att de kmr bli bra^^

Nu på onsda blire en del för mig att komma ihåg å göra, snacka me svenska läraren (samma person som är min religionslärare) så ja kan snabbläsa svenskan, prata med gympa läraren så ja får ett schema inom styrke så ja kan bygga upp ryggmusklerna + att se till så ja kan sluta 3 ist för halv 4 eftersom ja måste hinna in till stan före 20 i 4 annars gåre ingen mer buss för mig förrän klockan 6 å de e lite väl sent för mej.

aja ska nog ringa idet å höra om hon e pigg på en promenad. Hoppas kan man ju iaf. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0