Måndag

Sry att ja uppdaterat så dåligt över helgen men har knappt  varit hemma.
Var hos idet i fredas till lördag (allt löst nu btw^^)
sen hos älskling lördag till söndag, umgicks me idet på sönda kväll sen sov ja å ha vare på praktik idag,

Tattuerade mig i fredags^^ blev superbra och ska slänga upp en bild så fort den läkt riktigt^^

kändes knappt och gick fort så de va ganska skönt:)

8-10 oktober kmr jag vara i östersund på kallblodets dag bl.a tsm me några från skolan^^ Ska bli rätt kul och självklart så ska kameran me:D

Sett på Idol nu och ska ringa älskling snart, sen gå och lägga mig eftersom jag är trött.

Lider btw av sk. SAD, dvs årstidsframkallad deprission. Inte så värst allvarligt men blir typ ständigt trött så. Men de brukar bara hålla i sig fram tills snön kmr sen blir de lättare. Beror ju då på att typ allt jobbigt som hänt mig de senaste åren har hänt på hösten.

Men men inget ja inte överlever:) aja ska dra över lite låtar te telen, ringa älskling, sen sova.
Bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0