så trött...

är helt sanslöst att ja kan vara trött kring 9 på kvällen redan o.o Brukar alltid kunna vara pigg på kvällen å trött på morronen men inte idag tydligen.
Pratade med älsklingen nyss också:) Saknar honom fast ja va där tidigare idag... helst skulle ja vilja ha honom i närheten hela tiden men de går ju inte så...
Sen så funderar ja på om Idet kmr ha tid för mej nåe i veckan.... Känns som om vi glidit ifrån varandra nu under en tid, specielt sedan skolan började. Kanske är de så de kmr fortsätta även om jag inte vill de, hon är ju trots allt en av få jag verkligen kan prata med och den enda av mina kompisar jag kan prata om ALLT allt från killar, till mitt stress problem.
Men men får se om hon har tid fr mej numera lr om hon är upptagen me kompisarna från skolan.
Kanske var de bara så att vi började umgås när båda behövde någon och nu när hon börjar komma ut mer så kanske hon inte behöver mej mer. Iof är jag ute mkt också men jag vill ändå inte tappa dne närmsta vän jag nånnsin haft så...
aja ska inte älta de där nu, får väl helt enkelt ringa na imorn å höra om hon har tid nånn dag.

Sitter och ser på På spaning med Bridget Jones just nu, såg på Hål i väggen tidigare och skrattade nå jävulsktXD himla osmidiga va dom hela buntenXD
Har aldrig sett en hel Bridget  Jones film tidigare så ska se om ja orkar se hela lr om jag kmr somna innan den är slutXD
Skulle inte förvåna mig om de blir de senare.

Aja skriver mer senare om ja e vaken annars skriver ja imorn:)
Bye^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0