Skolan-...

Sitter på skolan just nu och väntar på att morsan ska sluta för dagen så jag kan åka med ehnne hem.
Dock innan vi far så ska vi käka på subway (bra för jag är hungrig!) och gå lite på stan.

Idag hade vi orientering och trots att jag inte var på pigg på de, efter förra onsdan, så gick de riktigt bra idag.
Dock kilade vi över ett ex antal våtmarker så man blev jävligt blöt om fötterna.
Såg nog ganska roligt ut när jag sprang över eftersom jag använde händerna till att hålla upp byxorna så inte dom blev blöt och tog extremt långa steg xD jävligt glad attd e itne va nånn som hade en kamera!

Sen så har jag äntligen fått skrona från skolan, även en massa hovslagar utrustning, dock kmr inte förklädet förrän imorn lr på freda men de löser sig ändå. Sen har iof inte jackan lr byxorna å de kommikt men de lär väl dyka upp de me.
Va iaf skönt å kunna dra på sig ett par torra skor när man kom tbx från orienteringen även om det är ett par stallskor med stållhätta:P Ser lite roligt ut men de överlever jag.

Aja ska sätta mej å spela lite bubble shooter nu medans ja väntar.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0